Bilen

Såhär såg det ut i min blogg 2/8-2007. Roligast var att jag faktiskt döpte den till Billy-Bil. Det hade jag sannerligen glömt när vi skaffade Billy-Sand. När vi får barn lär det ju få heta Billy-Barn. Idag iallafall har en epok gått i graven. Bilen är såld. Jag tycker det är så hemskt. Jag älskade ju den fina Fronteran. Saatiken. Och inte nog med det, man skulle ju kunna tänka sig att nu sätter vi igång och sparar seriöst till ett hus på Österlen. Men ickje så, Erik LÄR ju köpa en knarr/hoj/cross/enduro any day. Dvs, vi är tillbaka på ruta ett igen. Näe vet nån vad. Jag simmade och simmade efter en hel veckas träningsuppehåll (av ingen anledning, kass motivation bara) och nu är jag helt frusen och trött. Överansträngning eller bara helt vanlig kaffebrist?


Hejdå finbilen

Kommentarer:
Postat av: Martina

Skulle inte ni köpa en liten fräsig bil?

2008-10-28 @ 00:15:23
Postat av: erika

njä. nu har vi inte direkt nåt behov av en. men om jag får jobb nånstans i obyggden eller om vi ska flytta nångång så ska jag skaffa en.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits