Detta har hänt



Det har blivit höst. Rusk, rugg, mys, kyla, regn. Hur länge älskar vi det? Två veckor till? Idag har jag använt min fotoskrivare och skrivit ut ett jättefint foto föreställandes Erik och Murre. Det är en maskin jag använder alldeles för sällan. Jag tror jag ska börja tillverka lite fler tavlor till detta hem. Ny vecka imorgon, på söndag ska jag jobba. Det är allt som är inbokat än så länge. Utom vardagsaktiviteterna dårå; kör, promme, simma, gympa, spela fiol. Och så möte med banken på fredag. Och så kanske en tripp till Österlen om det nu utifall att skulle ligga till så att. Jag hyser dock inga stora förhoppningar. Nä nu blir det uppsättning av nya sänglampor, nya lakan, tvagning av kropp och så ett riktigt nice sänggående. Over and out.

Kommentarer:
Postat av: Mycket besviken läsare

Alltså, jag och andra läsare som kanske inte träffar dig var dag eller vecka undrar lite mer om det här jobbet. Jag lyckades läsa till mig bland kommentarerna att du skulle på någon sorts intervju som personlig assistent. Fick du det? Är det med det du ska jobba på söndag eller är det något annat? Ska du inte skriva ett inlägg om detta?

Postat av: erika

Men jag vill ju inte skriva om det om jag inte får det. Ska provjobba på söndag, efter det ska jag skriva allt - lovar!

2008-10-05 @ 23:53:08
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits