Familjealbumet



Billy har börjat med att hoppa upp i mitt knä så fort jag sätter mig vid min dator (haha, som att jag inte sitter där jämt liksom) och så spinner hon och ligger och slappar. Jag tror det är så att i mitt knä har hon en skyddad zon dit Murre inte kommer och biter henne. Iallafall, när hon har legat där en stund blir hon världens mest avslappnade katt och så glider hon ner i de mest lustiga ställningar. Detta var en för familjealbumet. Hon har alltså lagt sig så själv. Erik - som nästan brister ut i gråt varje gång de ligger eller för sig på något gulligt vis - ville såklart vara med på bilden.

Idag har jag annars klätt på mig de fräsiga racercykelkläderna inklusive fräsiga cykelvantar samt cykelhjälm och kommit med cykeln ända till hissdörren för att där inse att hissen fortfarande är trasig. Så det sket sig. Tog min fina EbbaochDidrikcykel istället och cyklade till Lommas bibliotek, läste lite i en bok och sen cyklade jag hem igen. Sen var jag på kör. Nu bannar jag mig själv för att jag aldrig drack kaffe - massiv huvudvärk. Huga. Ska försöka sova bort den.

Kan förresten tillägga att ja, man får knallrött bajs och kiss när man har ätit rödbetor. KNALLRÖTT.

Kommentarer:
Postat av: torbjörn

då är det väl det knallröda bajset man ska visa bilder på i bloggen och inte söta katter?

2008-10-07 @ 09:18:22
Postat av: erika

nä det är en testa-själv grej

Postat av: Malin

Kan förresten tillägga att cykelhjälm aldrig kan vara fräsigt



2008-10-07 @ 12:41:34
Postat av: erika

joho för bara när man vågar vara riktigt töntig kan man bli riktigt tuff! (tycker jag och alla i hela Bamsetidningen)

2008-10-07 @ 13:13:16
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: torbjörn

man är inte riktigt tuff förrän man lägger upp bild på sitt röda bajs på sin blogg.

2008-10-07 @ 14:12:57
Postat av: kari

då är jag ganska tuff med andra ord. Som inte ens har en fräsig hjälm utan en ganska rund och ful.

Ska på anställningsintervju på torsdag, håll tummarna!

2008-10-07 @ 16:09:15
Postat av: erika

men idag hade bajset en fantastisk lila nyans, det är inte längre rött. Jag var nära, mycket nära men hejdade mig i sista stund. Tänk om framtida arbetsgivare ser min blogg, då kommer jag aldrig få jobb!



Jag håller tummarna Kari!

2008-10-07 @ 16:59:44
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits