normalfärgad avföring - check



Allt är tillbaka till det normala. Vad gäller min fäses alltså. Lite onormalt var det dock att jag vaknade med världens lust att lära mig en ny låt på fiol. Men jag gjorde det, rakt från Myspace. Sen drack jag kaffe och hujedamig så gott det var. Under tisdagspromenaden såg vi Plura, Wiehe och Billing - för den som är intresserad av kändisar. Roligast var att jag tog med Billing på denna lista. Jag hade ett svagt minne av att det var tre kändisar vi såg men jag kunde bara komma på Plura och Wiehe så jag slängde med Billing i högen. I hope he don't mind.

Jag börjar bli mer och mer sugen på att göra min fina tatoo nu. Det är ju höst med ingen sol och inget bad. Det kommer bli dunderfin tror jag. Vem det nu blir som ska göra den och när jag nu gör den.

Mössan jag stickar på kommer bli för liten för mig men jag har stickat för långt för att vilja repa upp och börja om. Kan man töja mössor så de passar?

Kommentarer:
Postat av: kari

den kanske blir lagom till någon annan? T ex en syster. Eller i alla fall en kusin. Eller ett syskonbarn.

2008-10-08 @ 12:21:20
Postat av: erika

Möjligtvis ett syskonbarn, ingen annan..

Postat av: Martina

Jag är baaaaaaaaara involverad med famouuuuuus peeeeooople!

2008-10-08 @ 13:56:42
Postat av: erika

...och vad kallar vi det? :P

2008-10-08 @ 13:59:51
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha käääft

2008-10-08 @ 14:04:04
Postat av: Bea

Jag hade också för mig att det var tre kändisar, men kunde inte heller komma på den tredje. Mystiskt... Eller så var det kanske herr Billing som räknades in från början.

2008-10-08 @ 14:47:10
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: kari

den grågrönsvarta färgen som uppstår vid konsumtion av starka järntabletter är väl också lite sådär lagom skön.

2008-10-08 @ 16:28:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits