Ny lägenhet?

Det ringde precis i min mobil. Lustigt tyckte jag eftersom det sällan eller aldrig ringer någon i min telefon. Vill någon något så messar den. Anyway, det var en kvinna i andra luren som sa att "Ja hej jag ringer från [något bostadsbolag] och den lägenheten i Veberöd som du står som reserv på är ledig nu så jag erbjuder dig den". -Eeeeeh. Sa jag. Jag har då ICKE visat intresse för en lägenhet i VEBERÖD, av alla ställen. Jag har inte ens varit i kontakt med ert bostadsbolag! Någonsin!

Det visade sig att hon hade fått ett namn, Erika Svahn, men inget telefonnummer och när hon slog på hitta.se var jag den enda som kom upp. Jag tyckte det var rätt kul och beklagade att jag inte ville ha en lägenhet i Veberöd eftersom det hade varit jäkligt skyrre att få en bara sådär.

Dagens konstigaste. Nu drar jag till badhuset. Simhallen. Varför heter det olika och när ska man säga vilket?

Kommentarer:
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Jag föreslår att man säger badhuset när man ska dit för att lattja med sina kompisar, typ göra bombenhopp och leka med flytleksaker. Så säger man simhallen när man ska göra 80 längder crawl. Eller va?

2008-10-16 @ 21:01:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits