Clowny

 
Det bidde två brallor till, två till på clowntemat. Jag får väl börja producera egna barn snart så jag kan klä dem i alla mina clownkläder. Om nu andra tycker de är litta för mycket, liksom. Skylten nedan har jag lånat från google och den betyder att det igår var exakt ett år sedan jag började med billeken där man ska se alla skyltar i nummerordning. Tävlingen var att hinna se från 001 till 100 på ett år. Såhär en dag efteråt kan jag konstatera att jag klarade det med bravur. Jag ska nämligen ha 106 just nu. Nu är det bara nio år kvar innan jag kan avsluta leken på 999. Tänk det! Eller nej, åtta? Eller?

Kommentarer:
Postat av: kari

du skulle kunna ta timvik på något jobb. Ha lite att göra, få lite kosing, men ändå kunna sluta direkt om du får ett riktigt bibblojobb...

2008-09-16 @ 19:39:35
Postat av: kari

men byxorna är tjusiga. Om det nu är min lilla/e som ska få ha dem. Eller, alltså de är fina oavsett!

2008-09-16 @ 19:40:44
Postat av: erika

ohja, visst är de till lilla/e! Och det blev alltså två av dessa med pga att jag klippte fel även denna gång.. :)

Postat av: Anonym

är det katten som ligger under högen?

2008-09-17 @ 07:39:18
Postat av: Marika

Du kan börja timvika som förskolelärare, brukar finnas massa jobb speciellt på hösten när alla är sjuka. o du skulle ju passa perfa med att leka med barnen!



2008-09-17 @ 10:43:50
Postat av: erika

oh yes a cat it is. Och jeaa.. kanske det..

2008-09-17 @ 11:08:06
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

yeayea, men sluta då klaga att du inte ha nåt o göra. :-D

o så kan du faktiskt ringeplinga om du vill fika eller hitta på något någon dag när du har tråkigt eller lust..

2008-09-17 @ 11:45:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits