Katt svalde kylskåp - is i magen



Jo att, jag skulle gå och tvätta det vi inte hann sist. Handdukar och lakan och sånt shit. Så jag tog en slurk juice direkt ur paketet i kylskåpet och stack därefter ner med tvätten till tvättstugan. Uppe i lägenheten satt Erik och åt frukost. Helt plötsligt kom Murre ut från köket och jamade lite försynt innan han gick in dit igen. Erik fattade inte riktigt vad han ville men det verkade som att det var någonting på gång. Murre satt mitt på köksgolvet och jamade lite till. Efter ett tag tänkte Erik att de nog höll på med något fuffens, typ välta krukor eller klättra i fönsternätet, så han gick in för att se efter. Billy sågs inte till men han hörde lite jamanden någonstans ifrån. Han letade och letade. Billy fanns ingenstans och Murre satt och såg oförstående ut. Till slut öppnade Erik kylskåpet och vem skuttade ut om inte lilla Billy! Den stackaren hade hoppat in utan att jag märkte det när jag drack juice och hade suttit i kylan och mörkret i säkert fem tio minuter! Voj voj. Öden och äventyr på Falkenbergsgatan 11 fem trappor upp.

Kommentarer:
Postat av: Marika

Haha, fy vad skrattade när jag läste & kommer skratta hela dagen åt det! är allt bra med den stackars katten nu?

2008-09-08 @ 13:29:33
Postat av: marika

ps. Min kära fina bil är hemkommer o spinner fint som katten när jag kör den. hurra!! tyvärr upptäckte jag igår att min blåa cykel har blivit stulen.. men tur väl har jag en extra, en röd en som är finare som jag ta tag o fixa. hurra för min bil!!

2008-09-08 @ 13:32:22
Postat av: erika

Grattis! Bokskogen nästa dårå?

Postat av: marika

japp, så fort jag är ledig!



mår katten bra? inte traumatiska men?

2008-09-08 @ 14:25:27
Postat av: erika

jorå hon mår så fint så! Erik var nära att stänga in henne i sopskåpet för en stund sen. Lite för nyfiken för sitt eget bästa.

2008-09-08 @ 14:43:49
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

haha, vad roligt, stackars henne!

det är ju nästan som att chatta mig dig för du svara ju hela tiden. är du aldrig inne på msn?

2008-09-08 @ 15:00:04
Postat av: erika

nej jag tycker att msn är av ondo. blev helt stressad av det! jobbar inte du?

2008-09-08 @ 15:04:09
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Martina

Gör ngt vettigt people! Hot kille på mitt jobb har taskig musiksmak. Blä

2008-09-08 @ 15:43:53
Postat av: marika

haha till martina!, Erika : jo o helt utmärkt duktigt





2008-09-08 @ 15:52:53
Postat av: Clary

Oj,oj,oj det kunde ha gått riktigt illa. Du Erika, du har inte funderat på att bli rubriksättare?

2008-09-08 @ 22:28:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits