Sommarens sista suck?


Vi var i Falsterbo igår på Bivråkens dag. Det var ett fågelskådarjippo utan dess like. Lotter och tvålar från Turkiet och kikare var det mest överallt. Och helt plötsligt kom en kille med en Trädödare på en pinne. Det var en larv som såg ut som en grillad korv, Trädödaren. Efteråt åkte vi till kusinerna ute i Fyren och jäsiken sicken sommar det var där. De hade fullt av kycklingar som älskade Milla, samt en liten mus. Fyren är trevlig att besöka. På lördag fyller Maja år och då blir det nog kalas i Fyren igen tror jag.

Idag tänkte jag cykla en runda och plocka björnbär men när jag hade packat min ryggsäck full av matsäck och burkar och kom ner på gården insåg jag att Erik hade min cykelnyckel och han var på jobbet. Rackarnsbövelensbananer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits