28+2





Nu är det vår och då får det bli utomhusbild på magen. Inte så mycket nyheter på den fronten, utom möjligtvis det faktum att jag går på gravidvattengympa tillsammans med Anna Lindberg, simhopperskan. Ska på koll nästa onsdag och har förhoppningsvis lite fler nyheter då. Annars spenderade jag och Erik dagen nere i Västra hamnen där vi bytte bromsbelägg (se bild nr 2, jämför den superslitna med den nya och inse smoothheten med bilen nu!) samt bromsskivor. Det tog en evig tid och jag var glad att jag hade en bok med mig. För det var trots allt Erik som gjorde det mesta av jobbet. Jag lossade på hjulen och pillade en del men annars stod han för grovjobbet. Det gick iallafall bra och efteråt handlade vi på Ica Maxi där vi köpte en ny leksak till katterna. Det är en stor mus som piper om man rör den. Jag hatar den redan kan jag tillägga. Den pep hela vägen hem i bilen och nu piper den så fort katterna tittar på den. Billy Hermelin tog den direkt till sin barm och vi förstod att det var hennes förlorade kattunge som kommit hem, hon bar in den i en transportbur och låg där en bra stund med den. Murre Säl ligger mest och är sur för att han har fått börja äta bantningsmat, den fetknoppen. Imorgon drar vi till Österlen, får se om det blir något bloggat då. Annars: glad pårre!


Kommentarer:
Postat av: Clary

Det var väldigt vad magen ser liten ut utomhus.När kommer ni och vart?

2009-04-09 @ 13:27:21
Postat av: erika

ja det var nog ett lite konstigt perspektiv tror jag allt. Erik har inte kommit hem ännu så jag vet inte, hör av oss när vi kör!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits