*längtar*



Såhär såg det ut i maj förra året när jag cyklade fel på väg hem från Lund en kväll. Tänk, om en månad! Idag var det visserligen ganska varmt, men det är ju fortfarande ganska fult utomhus. Vi premiärade Entré i eftermiddags. Tyckte det var rätt stort och rätt glammigt och jag kan tänka mig att det är rätt gött att sitta däruppe där man har utsikt över hela hamnen och dricka kaffe när det är uggrugg ute, tex i höst eller så. Men det kanske var för att det var ganska lite folk där idag, alla andra jag har snackat med som har varit där tyckte det var ett relativt vedervärdigt ställe. Köpte två STORA tröjor samt en ljudbok till bilresan imorgon. Vi ska köra till Stockholm och hälsa på familjen Gade nämligen. Ljudböcker är för övrigt pissdyrt. Ska aldrig mer köpa en sådan. Någon i släkten eller kompiskretsen kan ju räkna med att få en bättre begagnad ljudbok i present inom en överskådlig framtid. Intresseanmälning sker här i gästboken. Hörs igen på måndag eller så, för de LÄR ju inte ha internet så långt norrut som Sthlm. Näe det där var inte ens roligt. Jag drack två koppar kaffe ganska sent ikväll och nu är jag rent snurrig. Bör lägga mig nu.

Kommentarer:
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

vi har visst internet i sthlm!!! nu spotifajar jag ( tack ) och väntar på att få läsa om ert besök. känn ingen press eller så.

2009-04-06 @ 23:24:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits