Billy Snus



Det tog nästan en månad innan Billy kom tillbaka för kel på min mage. När jag skulle dokumentera henne såg hon dock skitsur ut och försökte fösa bort kameran. Skäms hon över mig eller?

Annars blev det inte mycket av dagen. Jag och Marika skulle ta bilder till körkort, hon har nämligen också fått plånkan stulen. Tyvärr fanns det ingen fungerande fotoautomat där vi letade, och den trasiga kostade dessutom 70 spänn att ta i. Skandal. Senast jag tog sådana bilder kostade det 25. Jag skulle också ta ut mina pengar från FK men insåg på banken att jag glömt mitt pass hemma. Darn. Dock träffade vi
Mirijam för första gången. Spännande! Hon tyckte att jag var mycket kortare än vad jag framstår på bilderna i bloggen. Märkligt. Jag är ju nästan kortast av alla människor i denna värld. Trodde jag var självklart. Sen har jag och Settan mest varit hemma och läst bok. Jag läste, han sov. Så var det med den dagen.

Kommentarer:
Postat av: marika

Haha! aaaaw, hon ser verkligen ut som om hon blir papparazi (??) fotad. det kanske inte har varit ledig på din mage så den lille stackaren har inte fått plats ... :)



åh, jag hittade fina fotopapper så nu fattas bara bläck så kan vi skriva ut körkortsbild på nätet

2009-08-13 @ 09:15:45
Postat av: mirijam

Men alltså, på bilderna på nätet ser du inte SÅ kort ut...

Postat av: Erika H

Ja, de där fotoautomaterna har blivit jättedyra! Är det inflation eller vad är det som händer?



Förresten... Är magen platt nu? Hur funkar det egentligen? Direkt efter att ungen har kommit ut så är den väl fortfarande stor eller? Och sen sjunker den ihop efter ett tag?

2009-08-13 @ 16:59:24
Postat av: erika

ska göra ett maginlägg snarast!

2009-08-14 @ 00:49:39
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits