mammaledig

Nu har alltså Erik börjat jobba igen och jag är ensam med ungen. Jag måste säga att vi klarar oss bra än så länge. Jag har klarat att duscha fast han var vaken, samt att dammsuga och fixa mat. Idag tog vi oss ut på egen hand. Set satt i sjalen och så hade jag reservblöjor och annat viktigt i en ryggsäck. Vi gick och gick och gick längre än jag gått på över ett halvår. Säkert tre kilometer. Hehe. Till Marika gick färden, eller iallafall till parken nära Marika. Där satt vi en stund och chillade och lät Evert leka med sin boll. Sen åt vi glass hos Marika. Vid fem gick jag och Settan vidare till Davidshall där jag handlade sushi som inmundigades i Magistratsparken tillsammans med fadern till barnet. Sen gick vi hem. Jisses. Jag har fått skoskav till och med. När vi kom hem kom Kristin förbi och hälsade på. Hon hade en present med sig till Set och vi blev skämsiga igen. Hon hade alltså VIRKAT en filt. Fatta hur lång tid det tar. Imponerande! Den är helt mjuk och jättefin. Set sover under den just i denna sekund och han verkar gilla den väldigt. Här kommer dagens bilder:


Kommentarer:
Postat av: kari

Åja, en gång fick Henny ett par byxor som du och Erik sytt. Det är fint att få egentillverkade saker!

Vad härligt för er att ni kan vara ute även denna, för Set, första och späda period.

2009-08-06 @ 19:51:48
Postat av: josefin

Vilken fin filt! Verkligen imponerande!

Postat av: Anonym

Du är en sådan idyllisk mamma! Promenader, glass och sushi... (och bebis såklart!) mmm... jag längtar snart själv.

2009-08-06 @ 21:06:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits