män och mus



Set ser gigantisk ut på bilden men jag lovar, han är lika liten som vanligt. Vi har varit på kalas i Smedstorp denna helgen. Ett trevligt sådant i en fin by, det var i en riktig såndär lokal och allt. Med kaffe och kaka och tal och dans. Och vi var där till klockan tolv på natten. Set åkte sjal hela kvällen, funkade skitbra - med betoning på skit. Han lyckades nämligen se till att lägga tre rejäla brakare mitt i pausen då det hölls tal. Alla LÄR ju ha trott att jag var dålig i magen, buhu. Vi bodde på Claryhill och det är precis nu det är som göttast att bo där. Det börjar bli höst men det är ändå äta-utomhus-varmt. Bästa. Molly-kattunge hade jagat och fångat en mus som hon glatt sprang in i huset med. Det är musen på bilden. Idag kom Kari och Hennyspänny och hälsade på och sen plockade vi björnbär innan vi åkte hem till Malmö igen. Jag längtar ihjäl mig efter ett hus på landet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits