Mör



Kära Murre, hur lyckades du med att förvandlas från balla katten till värsta pangsjonärstanten (alltså min gammelmormor) på bara 6 mån?!

Mina båda kamerabatterier har befunnit sig på laddning idag så det har inte blivit några bilder. Det gör inget för dagen har mest inneburit tvätt och städ och en liten stund i parken. Som vanligt med andra ord. Set var relativt lättsövd denna kväll, vilket passade bra då herr svärfar kom och bjöd på middag. Jag har smuttat på ett halvt glas vin och tycker det är gott igen! Har skytt rödvin som pesten hela graviditeten (lämpligt nog, haha) och trodde nästan att jag aldrig skulle gilla det igen.

Dagens sämsta: trampade på en geting som stack mig i foten.
Dagens bästa: verkar inte längre vara allergisk mot getingar. Svullnade inte upp ett dugg.
Dagens mest otippade: jag provade Eriks sida i sängen och har föreslagit ett byte inför natten. Vi har haft samma sida sen vi byggde sängen för ett år sedan. Det konstiga är att Erik har legat på den sida där snedtaket är vilket inneburit att han inte kunnat ta sig till sin kudde på annat vis än att krypa över sängen. Jag kan alltså gå raklång under snedtaket. Haha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits