Rumpa


Da -gens rum -pa

Det bästa med att bada en bebis är att man får hålla i den när den är helt naken. Så mjuk och len. Man gör ju inte gärna det annars. Dels blir den kall och dels riskerar man kiss och bajs på sig. Jag badade Set ikväll när han nästan hade somnat och trodde att det skulle bli en skrikfest utan dess like. Som tur är ähähälskar Set att bada så han låg och flöt och njöt en lång stund istället.

Jag och Set var på stan innan idag och köpte en ryggsäck till mig samt en bok till Erik. Jag köpte boken
Fermat's last theorem till honom. Jag skulle för min liv och kniv ALDRIG vilja läsa en bok om ett knepigt matematiskt tal, speciellt inte på engelska. Erik ähähälskar sådant.

Imorgon åker jag och ungen hem till Edenryd för lite kvalitetstid på landet. Nu började det regna. *Ähähälsk*.

Kommentarer:
Postat av: marika

vad det här nya Ähähälsk ?? Jag förstår inte alls hur jag ska läsa det uttala det i huvude. hjälp mig. nu läser jag det ashfjhsfjkbs

2009-08-26 @ 09:43:28
Postat av: erika

lek att du är en get så fattar du. :D

Postat av: Erika H

Hela familjen går ut med geten... ähähälskar!

2009-08-26 @ 17:01:45
Postat av: marika

men var har du fått det ifråååån? Låter ju heeeeeltöntigt! :)

2009-08-27 @ 07:30:07
Postat av: erika

Äh du fattar ju ingenting. Jag är ju coolast i världen!

2009-08-27 @ 14:48:23
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: clara

det ALLRA bästa är att bebisrumpan bara blir sötare och tjockare. jag ÄLSKAR när séamy är naken. de är ju inte det så ofta, bebisarna, så man får titta extra noga när de väl är det.

2009-09-08 @ 18:22:10
URL: http://www.blogspot.com/heltcepe
Postat av: erika

åååh. Längtar!

2009-09-08 @ 21:06:03
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits