Plötsligt händer det

Som om jag vunnit på triss! Jag fick en plats på vattengympan! Här har jag gått nu och väntat flera veckor men alla pass har varit fullbokade och fullbokade. Och så kollade jag läget nu bara sådär och EN plats fanns kvar på hela veckan och det var en plats på just gravidvattengympan! På tisdag klockan kvart i sex är det alltså jag som ikläder mig min alldeles för stora bikini som jag köpt för två hundra inför kommande säsong. Den är så stor att jag måste vika brallorna för att inte tappa dem och när jag simmar ser jag antagligen ut att simma med en stor bajskorv där bak pga allt vatten som får plats i pöset. Ja jesus amalia. Men det gör inget för jag ska gå på vattengympa! Obs: det är inte tjejen på bilden som skrivit brevet.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Haha såg magen först och tänkte "vaafan har häänt, såg ju människan i tisdags", fick direkt obehagliga lillebror vibbar. Lite Trier skadad.

2009-02-27 @ 08:16:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits