Silvia


Har haft en av mina specialfredagar med badhus (80 längder) och bio (Doubts)(Se den ej, fruktansvärt tråkig och intetsägande) och så har Erik lagat hemmagjord pizza och så passar vi Juhlias lilla valp Sillen. Erik övar sig på att sjala på bilden. Men ändå, jag måste erkänna att vissa dagar och vissa nätter hade det varit kul att just inte vara gravid. Som ikväll när alla vännerna är på Debaser och dricker öl och ser band. Då känns det bittert att sitta hemma och dricka vatten. För det ÄR inte lika kul att gå ut på lokal om man inte får dricka öl. Man blir trött snabbt, man får ont i ryggen av att stå, man stör sig på alla som är berusade. Ibland står man ut men inte för ofta. Och då kan man lika gärna stanna hemma. Så ikväll är jag lite sur och bitter. Det går över till imorgon. Adjö.

Kommentarer:
Postat av: AL

Martina fick gå till jobbet dan efter...

Fulia fick ta hand om en jobbig valp...

Jag va iofs inte med men är kass i halsen och har en halv grad feber.

Så va glad att du bara är gravid!

ja jag är bra på att klaga...

2009-02-14 @ 15:51:34
Postat av: erika

haha, tack nu känns det bättre.:)

Postat av: juhlia

ok, men här ser hon faktiskt utvecklingsstörd ut

2009-02-16 @ 19:06:28
URL: http://[email protected]

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits