Sjukhus


Imorgon ska jag och Henny hänga på sjukhuset i Lund tillsammans när Kari ska röntga sina lungor. Min gissning är att hon kommer att skrika. Henny alltså. Fast det gör inget för hon är så söt ändå. Och så ska jag få ha henne i sjalen och då ska jag leka att det är jag som är mamma liksom för att öva mig. Idag har jag jobbat i receptionen på biblioteket och behövt stå upp hela passet. Det var inte så kul för fötterna. Har dessutom haft en molande värk i magen hela dagen. Tacka vet jag att sitta. Nu är det dags för sömn, vi tar bussen redan 7.20 på morgonen. Mössan på bilden har Bea stickat, är den inte fin?!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Hon är för jävla grann det barnet. Jag vill ha en sån där jordgubbsmössa som kids har men antar att jag skulle se rätt retardo ut.

2009-02-01 @ 23:50:46
Postat av: Kristin

Vad roligt det kommer se ut med en gravid kvinna som går runt med en två månaders bäbis i sjal.

Postat av: josefin

men åh vad söt hon är! fast jag har ju blivit helt konstig och tycker bebisar är bäst. helt galet vilka vändningar livet kan ta. Hoppas det går bra också! Och mössan var jättesöt ja :)

2009-02-02 @ 10:03:42
URL: http://www.oskarochjosefin.se
Postat av: annika(fd bivil)

behövs knythjälp... ;)

2009-02-02 @ 16:56:02
Postat av: annika(fd bivil)

behöver du knythjälp?

2009-02-02 @ 16:56:57
Postat av: erika

till sjalen? det gick så bra så bra!

2009-02-02 @ 18:51:28
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits