Årskrönikan i bilder: juli


På Måns födelsedag cyklade jag till Falsterbo för att gå på kalas


Några dagar senare åkte vi till Ven för att fira pappas 60-årsdag. Det var den varmaste dagen på hela sommaren.


På kvällen körde jag och Erik motorcykel till fest på Österlen. Det var den kallaste kvällen på hela sommaren.


Jag och Kari åkte till Östarp


Jag målade köket vitt


Erik och jag spelade tennis i Östra sorgenfri (och Bea, det är den gula byggnaden som är på din julklapp)


Mycket mopedturer blev det, här brofästet


Vi passade Pinky och Sigge och blev dödssugna på att skaffa katt


Även till Bokskogen körde vi


Och så gjorde vi slag i saken och körde till Åkarp för att titta på kattungarna Melvin och Selma, som vi genast döpte om till Billy-Sand och Murre.

Mer om juli 2008 finns
HÄR

Kommentarer:
Postat av: Anonym

oj. mette är tunn i klass med afrikanska barn på den översa bilden, läbbigt.

2009-01-07 @ 17:46:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits