Årskrönikan i bilder: oktober


Jag skippade Bokskogen på fredagarna och började en ny rutin. Först crawlade jag 2 km sen gick jag på bio. Det var den bästa fredagsperioden i mitt liv. Behöver jag säga att jag var arbetslös?


Jag och Daniel tog med oss Evert och stack till skogs


Katterna var fortsatt söta


Och jag köpte min nya kamera!


Billy badade för första gången i sitt lilla liv, såg hysteriskt kul ut


Jag, Marika och Evert åkte till Ålabodarna på utflykt


Och så var det 15-årskalas för Milla i Falsterbo. Hedersgäst var den huvudlösa ugglan.


Sist men inte minst sålde Erik vår älskade bil. I kontanter.

Mer om oktober 2008 finns
HÄR

Kommentarer:
Postat av: Clary

Det här blir mer och mer spännande men jag längtar efter att pussla.....så kan du i nästa årskrönika skriva "och så kom mörka kalla januari och vi tog tåget till kära svärmor och visade upp magen och PUSSLADE i flera dyyygn.Kan inte Erik ha tentat klart snart så vi kan göra det??

2009-01-03 @ 15:28:05
Postat av: erika

well nån vidare mage finns inte att visa upp ännu, men ett pussel eller två tackar jag inte nej till. Får bli efter den 13 tror jag, då är nog den sista tentan. Hoppas det är ruggugg ute så vi slipper gå ut, hehe!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits