gravidblogg?


Hon börjar bli stor, den lilla Henny. Varje gång jag träffar henne har hon blivit lite tjockare och lite längre känns det som. Kristin säger att min blogg kommer att bli en gravidblogg nu när jag själv är gravid. Haha, jag kan knappt ens skriva det för det känns så konstigt. Jag är som Christina i Greys Anatomy, kall och saklig som en robot. Jag vet inte vad jag skulle skriva i en gravidblogg. Jag älskar att läsa andras gravidbloggar men jag tror inte att jag kommer att kunna skriva en själv. Men vad vet jag, sen när det verkligen känns som att jag är gravid kanske det blir mer naturligt att skriva om designade bebiskläder från fräsiga affärer (som om vi skulle köpa sådant ändå, haha) eller svullna fötter. Just nu känns det som varken eller. Jag kan vara gravid men jag kan lika gärna inte vara det. Behöver nog fler bevis än utebliven mens och två positiva gravtest. Så vi väntar ett slag med gravidbloggandet, ok?

Vi sover fortfarande till tolv varenda dag och jag är helt säker på att jag kommer försova mig när jag börjar jobba igen. Katterna är också helt uppochnervända, antagligen pga oss. De är uppe och leker runt fyrasnåret varje natt och så sover de hela dagarna. Det är kallt som satan och jag hoppas på skridskoåkning någon av de kommande dagarna. Så ser läget ut just nu. Gott nytt jullov, alla som fortfarande har det.

Kommentarer:
Postat av: Malin

Åh, men grattis! Vad kul!

Postat av: Martina

Tycker du kan hålla gravidbloggandet på lagom nivå så blir jag och Bea glada haha

2009-01-03 @ 09:57:12
Postat av: Bea

Bara du färdigställer årskrönikan först, så är det bara att gravidblogga på sen.. :) Det är kul att se bilder från året, speciellt på de småsmåsmå sötasötasöta katterna med de storastorastora öronen.

2009-01-03 @ 10:40:17
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Jag är oerhört glad att ni väntar barn!!!Coola designbebiskläder från fräsiga affärer kan ni ärva av oss. om du vill kan jag skicka dem peu en peu (hur skriver man det?), så kan du blogga om dem. Är det så det funkar i gravidbloggar?

2009-01-04 @ 00:30:42
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Jag är oerhört glad att ni väntar barn!!!Coola designbebiskläder från fräsiga affärer kan ni ärva av oss. om du vill kan jag skicka dem peu en peu (hur skriver man det?), så kan du blogga om dem. Är det så det funkar i gravidbloggar?

2009-01-04 @ 00:31:37
Postat av: erika

haha det låter som en förtjusande idé att ärva fingrajor från storstaden, jojo! Har för mig att du snacka nåt om att vi skulle åka upp och hämta ett lass så behöver du inte betala massa porton och sånt. Kanske ett plagg då, så det känns på riktigt. ;)



Och du, TACK för världens finaste sjal som jag fick i julklapp, har på mig den jämt (eftersom det är freakin dödskallt här hemma) och jag älskar den!

2009-01-04 @ 01:36:19
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Kul att du gillar den! Jag tänkte att den nog matchade den snygga gula koftan du har på nån bild här. Det funkar med modebloggande : )

2009-01-04 @ 21:32:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits