Skrillor


Idag har det, som alla vet, varit ohyggligt kallt ute. Flera minusgrader säkert! När jag, Erik, Kaj och Sissel gick vår nyårsdagspromenad till kullarna förra veckan spejade vi ut över landskapet och såg en perfekt pöl för skridskoåkning. Det hade vi i bakhuvudet idag när det var så kallt. Sagt och gjort så åkte vi dit och visst var den perfa! Ingen hade upptäckt den och isen var därför helt blank. Det är den inte längre dock. Vi åkte och åkte och undrade var alla ungarna från KroKsbäck höll hus. Då kom de. Ett gäng typ tolvåriga grabbar som smällde smällare och satte sig på mopeden och bad att få åka med våra skridskor. En liten svärm liksom. De var kvar tills vi åkte och undrade saker som "Är ni ihop?", "Har ni hånglat?", "Har ni knullat?". Haha. När vi åkte därifrån kastade de sten efter oss. Ja se dagens ungdom. Imorgon ska jag dit med Bea, får se hur det går då. Nu är det mat.

Kommentarer:
Postat av: Martina

HAHAHAHAHAHAHA!!! Ah kroksbäcks ljuva ungdom! Man blir ju rent kär

2009-01-05 @ 20:25:49
Postat av: kari

bra jobbat!

2009-01-06 @ 11:23:17
Postat av: Kristin

Jag tycker faktiskt det är tragiskt. Jag skulle aldrig i hela mitt liv kommit på tanken ens att kasta sten på folk när jag var liten. Inte nu heller för den delen. Vart är världen på väg?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits