+14


Gratiskonsert i Pildammsparken igen. Denna gång gubbrock/root.
Medföljande vänner: Martina ünd Al.

Jaha då var även denna dagen till ända och "någon", a.k.a envisaste ungen i stan, ville visst inte födas idag heller. Tidsfristen är ute, imorgon är det tid för undersökning och möjligtvis igångsättning. Jag tvivlar dock starkt på att det blir igångsättning. Mina tvivel grundar sig på att jag får fler och fler förvärkar, vilket torde indikera naturlig födsel inom några dagar, samt min psykiska hälsa som såklart är på topp. Haha. Jag läste alltså om igångsättning och att läkaren tar hänsyn till moderns psykiska hälsa. Dvs, om man är stor som en flodhäst och inte orkar någonting och bara lider av att vara gravid sätter de igång en av ren välvilja. Jag som fortfarande är lätt som en liten fjäder (ehrm) och har en mage som en liten pärla (ehrm), eller iallafall mår bra och fortfarande kan leva ett normalt liv, kommer få dras med ett foster och inte en fysisk unge ett tag till. Det är vad jag tror iallafall. Vad tror ni, blir det födsel imorgon? Spänningen är oliiiidlig!

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Jag tycker bara att det är dags nu. Mer än dags. Det var ju flera veckor sedan vi sågs för sista gången innan du skulle föda.

Postat av: Martina

Hur fan ser jag uuuuuuuuuuuuuuuut. Men ja unge snart, men hoppas du slipper tvångsprylen

2009-07-12 @ 23:20:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits