+15, kväll



För exakt ett år sedan såg jag ut såhär. Jag och Erik spelade tennis (i typ tio minuter innan jag hade skjutit bort alla tre bollarna) och körde moped på skateboardramper i Östra Sorgenfri. Idag har jag vankat lika långsamt som paret häromdan. Värkarna har alltså satt igång. Det är möjligt att det är förvärkar ännu men de blir starkare ju längre tiden går. I förmiddags kom de med ca 7 minuters mellanrum. Sen tog jag två alvedon och somnade knall och fall. Det är inte lätt när man annars äter värktablett högst en gång per år. Märkte inga värkar när jag sov och när jag vaknade igen kom de var 9onde minut ungefär. Sen kom de oftare och oftare och var nere på var sjätte minut. Efter att vi kollat på Starwars gick vi en runda runt Folkets park och sen har de kommit mer sällan igen. Det blir nog ingen unge i natt men kanske imorgon natt. Det känns som att det kan dra ut på tiden.

Men det har iallafall börjat!

Kommentarer:
Postat av: Erika H

HAHA! Innan jag hann läsa vad du skrev, utan bara såg dig på mopeden så var jag helt förstummad. "Kan hända att Erika har haft en enkel graviditet, men har hon verkligen hunnit klämma ut ungen och är uppe på en moped? Det var väl bara 24 timmar sen sista inlägget?"...

2009-07-14 @ 01:06:11
Postat av: erika

hehe bra tips! Ska lätt försöka genomföra det efter födseln. :D

Postat av: annika(fd bivil)

heja heja heja kom ut nu då..

2009-07-14 @ 22:18:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits