43+2 i 3D



Ja jäsiken va, inte hade vi väl tänkt oss en magbild vecka 43! Men nu blev det visst så och för att spajsa upp tillställningen en smula är veckans och sista magbilden i 3-D. Fram med era 3D-glasögon och glo, vi har gjort den själva. Ok, Billy smet så hon behöver ni inte titta på, men annars funkar det helt bra! Det är som att titta rakt in i framtiden. Häftigt värre.

Eftermiddagen har spenderats i Folkets park. Vi delade på en pizza och vattenmelon och så lade vi mer pasjanser. Jag gick även upp och ner och upp och ner för en liten kulle. Men inte ville Läppen komma ut för det. Ska titta på en Austin Powersfilm och försöka skratta ut'na. So long!

Kommentarer:
Postat av: Erika H

Är detta verkligen sista magbilden? Jag gillar magbilder, men det hade ju varit jäklans trevligt att få se Läppen!

2009-07-16 @ 00:14:00
Postat av: Kristin

Määä, nu måste ju jag också göra ett par 3D-glasögon!

Postat av: Kristin

Eller det kanske funkar med mina party-googles?

2009-07-16 @ 00:21:58
URL: http://volpina.blogg.se/
Postat av: ma

...nu har du nytta av det fantastiska tålamod naturen har gett dig samt ditt sinne för humor, jag hade gett upp o kinkat mig fram i livet för längesen i din sitauation!!!!Så är det!

2009-07-16 @ 09:18:23
Postat av: erika

usch ja, nu börjar jag faktiskt tröttna en smula.. Värkar tre dygn i sträck kan ju göra den bäste trött.

2009-07-16 @ 11:08:42
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Martina

Idaaaag kommer den! / Den evige optimisten.

2009-07-16 @ 11:19:44
Postat av: annika(fd bivil)

Antar att det är dags att säga VÄLKOMMEN läppen..ett

GRATTIS vågar jag mig oxå på efter lite luskande på fejjan

2009-07-17 @ 06:42:25
Postat av: Bodil

GRATTIS allihopa. Jag läser din blogg varje dag och har väntat nervöst. Hoppas allt är bra med er. Dubbelmormor Berit Sms-ade den glada nyheten nu på morgonen.

Jag kan se dig sitta och amma i Antons gamla gungstol.

Kram

2009-07-17 @ 09:18:20
Postat av: gammelbrev-vän

Men väntan tog slut och Set tittade ut!!! Grattis till gåssen! Ser fram mot att få träffa underverket!

Kramar från Annika och Mats

2009-07-17 @ 12:26:29
Postat av: Bea

Bild på lille Set finns nu på beaware.blogg.se

2009-07-17 @ 21:54:47
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: Karin W

Åh så roligt och så härligt att lille Set kommit till världen! Nu är allt på ett nytt och annorlunda sätt, eller hur?

Kramar från en valjemamma/ Karin

2009-07-17 @ 22:57:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits