+1



När jag stack ner till stranden idag låg ett molntäcke över himlen och jag tänkte att det nog inte skulle bli något bad men kanske iallafall lite läsning. Jag ångrade djupt att jag inte hade kamera med mig när jag kom ner och såg ett helt spegelblankt hav och en folktom brygga. Världens vackraste dag. Men så drog det stora molnet iväg och med solen kom även folket och vågorna. Så jag fick snällt ta några dopp för att svalka en stekhet mage. Det är konstigt, resten av kroppen kan ha en normal temperatur medan magen är knallhet. När den blir så känns det som att Läppen kommer att födas fram som en jonken kokt pölsa. Sen promenerade jag nästan hela vägen hem. Det var nästan njutbart. Synd att man blir så fasligt kissnödig av att gå bara.

Hemma skurade vi byrån, svettades ut all vätska ur våra kroppar samt, för att spä på det hela en smula, drack kaffe. Billy hittar så bra platser att ligga på. Eller om hon planerade att rymma med packad väska? Kanske borde konrollera ryggsäcken så att den inte innehåller kattmat, leksaker och annat sånt som katter behöver när de ska ut på tur.

...så nä, inget barn idag heller. Imorgon ryktas det om regn. Då skulle jag kunna tänka mig att föda barn tack.

Kommentarer:
Postat av: Bea

För kännedom:

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/te-och-kaffe-inte-vatskedrivande-1.900274

2009-06-29 @ 23:13:22
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: erika

ja vet. Läste det imorse. Tänkte snarare på svett- och värmefaktorn. tex. mähähä

2009-06-29 @ 23:35:01
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Martina

Det där var iaf en nyhet för mig. Det om kaffe alltså. Annars tycker jag mest att ungablärran ska ut nu. Presenten har varit fixad i mååånader hahaha

2009-06-30 @ 08:54:02
Postat av: erika

haha present!? Woho! Men vi ska ju på BD imönn, måste vänta med å föda till efter..

2009-06-30 @ 09:40:33
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Clary

Där hemma har vi börjat tippa när kusinen kommer ut:

Theodor tror den 3/7, Lydia tror den 2/7. Malin tror den 2/7 och jag tror på den 4 juli,det finns ju en film som heter "född den 4 juli".

2009-06-30 @ 11:36:07
Postat av: marika

Martina!: Tyyyyyyyyyyyyyyyyyst

2009-06-30 @ 17:45:51
Postat av: Kristin

Jag tror inte den kommer förrän 6-7/7.

2009-06-30 @ 17:47:44
URL: http://volpina.blogg.se/
Postat av: sus

den 7:e juli..så kan otis och sprally ha kalas ihop!

2009-06-30 @ 22:26:25
Postat av: Mary Skarendahl

Vi är alla så glada för er skull och för att vi fått en ny liten släkting att tycka om.

Kramar till er alla tre från; Mary, Åke, Caisa och

Jorit (Caisas pojkvän).

ps. Vi åker till Brantevik på lördag den 25 juli. Vore så roligt att få träffa er

2009-07-20 @ 22:00:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits