blåsdag

Ingen bild idag eftersom jag inte kan hitta laddaren till lilla kameran. Stora kameran vill jag inte ta med till stranden, där jag alltså har varit idag. Det blåste alldeles för mycket och alldeles för kallt för bad så efter ett tag drog jag in till stan där jag avskydde det mesta. Börjar nog bli lite trött på att vara gravid. Slår hela tiden i magen i allt, det är tex jobbigt att stanna med cykeln vid rödljus eftersom jag då slår i magen i styret. Det är trångt överallt och folk knuffas och visar verkligen ingen hänsyn i affärer. Usch. Men när jag väl satte mig i en park och löste korsord tillsammans med Erik som hade slutat jobba för dagen kändes det lite bättre. Ännu bättre blev kvällen som spenderades hos Olof och Matilda med grill och fotboll. Fuldag blev findag. Nu slår tröttheten mig och fötterna är kokheta och tjocka. Imorgon kommer Kari och Henny hit, då ska jag försöka ta en bild eller två. Until then.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits