bruna skor



Lite paus från bloggen men inget barn. Ni kan vara lugna. Lär ju blogga innan vi åker in, haha. Nä anledningen var ännu ett studentfirande. Denna gång mitt kusinbarn Susanne i Karlshamn. Tyvärr tog jag alldeles för få bilder för att någon skulle bli bra men det var en trevlig afton med goda tårtor, mycket regn och en sjukt fin skola som både mamma och pappa också gått på för länge sedan. Övernattning i Edenryd för mig och Erik utan katterna. De fick vara hemma ensamma och det dåliga samvetet har tyngt oss hela tiden trots att de haft kvalitetspassning av Marika. Igår åkte vi vidare till Kari och sen till Bea där vi lagade mat och sov över. Spel och regn och stora ängen. Och idag en tur till JHL där skorna inhandlades. Fina fina utan snöre. Min favorit. Bea har likadana så jag härmar henne ganska mycket men det gör inget tänker jag eftersom vi knappt nästan aldrig ses. De kan vara som ett hemligt band mellan oss istället kanske. Nu är vi äntligen tillbaka hos våra små katter som blev glada när vi kom hem. Eller om det kanske var matglädje? Det känns som att det är söndag och jag försöker att inte tänka på att jag missade Neil Young igår i Stockholm. Löser korsordet och blir boxad av Läppen istället.

Kommentarer:
Postat av: Martina

Jag räknar med att fälla tårar i morgonkaffet till Aftonbladets hiskeliga festivalblogg. Nick lääääär ju ha tighta brallor och allt det dära...

2009-06-13 @ 23:03:38
Postat av: marika

JHL ???? var? vad ?

2009-06-13 @ 23:09:20
Postat av: erika

ett ställe i Tommarp på landet: http://www.jhl.nu/

2009-06-13 @ 23:22:00
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, hemligt och hemligt...? Du vet vad de säger, har vi samma ansikte så kan vi väl ha samma skor. :)

2009-06-14 @ 00:26:57
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Jag har också Blundstonekängor från JHL! Säkert 15 år gamla, men då kostade de hälften så mycket som på NK. Tar med dem till Skåne nu, så kan vi ha Blundstoneträff.

2009-06-14 @ 19:26:08
Postat av: erika

bara det att jag får så in ut av helvete ont i hälsenorna av dem. Vad göra? Vänjer man sig eller har jag extra känsliga hälsenor/extra hårda skor?

2009-06-14 @ 19:56:40
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits