taxen laxen


Just chillin..

Liten tax har varit här idag. Först sov vi nån timme (efter att Billy hade slagit honom i huvudet ett antal gånger), sen kissade han på golvet precis sekunden innan vi skulle gå ut och kissa. När vi kom in igen efter 45 minuter (i låångsamt gemak) satte han sig direkt och bajsade på golvet. Nog om tråkigheter, på eftermiddagen gick vi (eller tja, det regnade och taxen blev kinkig och vägrade gå så jag fick bära honom större delen av vägen) till Martinas nya lägenhet och skruvade ihop möbler som hon köpt på Ikea. Dessa lediga dagar är så jäkla sköna. När Erik sliter med sitt exjobb och håller på att starta eget företag ligger jag hemma och läser seriealbum och dricker te. Såhär borde livet vara jämt. Om bara Läppen kunde komma ut ur magen också, nu sparkar han/hon liksom i midjan på höger sida. Smått obehagligt. Morgondagens aktivitet: kontroll på MVC samt middag med PLO. Lagom mycket. Så ja, kanske att jag även diskar färdigt disken som jag började på i lördags, eller om det var i fredags..

Kommentarer:
Postat av: marika

Du kanske ska ta & skaffa dig flera Läppisar i raskt takt så du alltid kan ha det så? ;)

2009-06-09 @ 23:45:51
Postat av: Clary

Är jag CLO?

2009-06-10 @ 10:04:21
Postat av: erika

Marika: Jag funderar starkt på det..



Clary: Kan man väl säga ja.

Postat av: Fredrik

Såg precis framför mig en hel familj i randiga kläder. Hemska hippie-tanke.

2009-06-12 @ 12:46:24
URL: http://fredrikvanek.blogspot.com
Postat av: erika

hoho precis så ska vi ha det. Plus sjal och dadlar.

2009-06-13 @ 17:12:23
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits