Kaffestund i brunan lund




Stora hunden: dra dra dra dra dra dra lukta lukta dra dra dra
Lilla hunden: skutta skutta skutta skutta skutta lukta lukta skutta skutta

Jag och Marika tog Evert och lilla Sillen till skogs där vi drack kaffe och åt bullar. Evert åt en stor bajskorv som Marika fick tömma ur han gap. Sen luktade hennes hand bajs resten av dagen. Den gör det ännu enligt de senaste rapporterna. Haha. När vi kom hem skulle jag gå på bio men jag somnade och sov i två timmar, varefter jag gick på vattengympa. Ligamenten smärtade när vi skulle springa i bassängen men det sket väl jag i. Vad den lille med läppen tyckte har jag ingen aning om, nu sprallar den på igen så dog gjorde'na inte iallafall. Imorgon är det hektiska dagen med ny arbetsplats på förmiddagen, gammal arbetsplats på eftermiddagen samt två filmer på
BUFF på kvällen. Och ingen lunchlåda har jag. Vojne.

Kommentarer:
Postat av: Marika

1, Hahaha, Kulkul med hundarna!

2, Alltså jag blir alltid knäpp på bild

3, du glömde nämna att det var Vårens första dag!

3, Hoppas körningen gick bra i moase (som jag uttalar det)

2009-03-11 @ 09:45:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits