James



Alltså, visst, han är väl gullig och allt det där. När Martina lämnade honom här igår hade han precis varit ute och kissat.  Hon hade väl hunnit varit borta i tre minuter innan James hade kissat tre gånger på golvet i sovrummet. Sen var han gullig och allt det där hela kvällen. När Martina kom och hämtade honom igen kl 22 var vi alla ganska förvånade över att han inte bajsat på hela dagen. Ända tills vi skulle gå och lägga oss och jag kände en skum lukt i sovrummet. Japp, bajs på golvet. Nåja, olyckor händer så lätt när man är liten tänkte vi och tyckte han var gullig och allt det där. Ända jag steg upp idag och såg den neongula fläcken på det nya hyllplanet från Ikea. James May jr, you're a dead dog!

Kommentarer:
Postat av: Martina

Bah! Vad jag sa när jag lämnade honom var: "Han har inte kissat på vägen hit så det lär han behöva göra ganska snart"



Hör upp! Har ungen nått hörselgångarna eller? :P

2009-05-20 @ 09:56:50
Postat av: erika

Aha var det deeet du sa. Amen dåå är det ju helt ok! :P

Postat av: AL

hur ska vi avliva bögtaxen?

2009-05-20 @ 10:25:09
Postat av: ma

dagens husmorstips:fläcksudden, + lite ättika eller bakpulver

2009-05-20 @ 13:26:28
Postat av: erika

på trä?! Det har ju sugits upp i träet liksom.. Där hjälper väl ingen fläcksuddare? Jag tänker snarare sandpapper.

2009-05-20 @ 13:38:44
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

det finns väl inget från ikea som är gjort av trä? laminerad spånskiva

2009-05-20 @ 18:21:50
Postat av: erika

joe, den där hyllan som heter Billy eller Ivar eller nåt sånt. Sån som vi har.

2009-05-20 @ 18:30:36
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: elna

ha ha, jag trodde husmorstipset var på hur man skulle ha ihjäl en liten tax! (Men Martina, jag tänkte genast om, jag är glad att du äntligen fått en liten karl med spetsig näsa att domdera!)

2009-05-20 @ 22:43:05
Postat av: erika

hahaha det hade varit något! Han är ju liten som en fläck ännu så det hade kanske funkat?

2009-05-20 @ 23:36:50
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits