3 mån



Det var alltså Sets tremånadersdag idag. Tre månader! Vi tog det gemensamma beslutet att han nu var stor nog att åka moped. Femton år? Äsch. Sagt och gjort, vi packade in honom på min mage och gav oss iväg. Först körde vi genom stan och ut mot Lockarp. Hittade en stapel med hö - vår favvo. Sen drog vi vidare över Svågertorps tågstation och in till kullarna. Jag var bara tvungen att visa Erik mitt senaste stadsfynd: den lustiga fotbollsplanen i Kroksbäck. Jag undrar vilka som spelar fotboll där. Teletubbies kanske. Sen handlade vi mat och åkte hem. Tänk vad man kan hinna med trots att man inte kommer iväg förrän klockan tre.

Kommentarer:
Postat av: Helena

Skönt att höra att den äktenskapliga lyckan verkar vara räddad! Frågan är hur det ser ut när ni alla tre sitter på moppen? Tycker den ser fullsatt ut redan när bara Erik sitter på. Fixa bild på det om du kan :) -kanske en höbal kan hjälpa till?

2009-10-18 @ 14:13:30
Postat av: Erika H

Grym fotbollsplan!! Man blir ju sugen på att spela. :)

2009-10-18 @ 16:52:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits