Arrie




Det bästa med bebisar är att man får klä på dem så roliga saker, lite som att de är dockor. Idag tex, fick Set ha skor på sig för första gången. Helt mjuka skor som var nästan som strumpor. Såg ju för jevla gulligt ut. Vi testade den nya bärselen när vi åkte på tur med Marika, Martina, Evert och James. Gick jättebra. Trots att den är krigsfärgad. Tråkigast på färden: Martina tappade sitt koppel. Roligast på färden: när hundarna bajsade i formation på stigen. Antal brödrostar: fem. Tummen upp!

Kommentarer:
Postat av: Bea

Jamen! Gräs?? Vinterståndare?? Foto på strumpskorna då? Och på bajsformationen?



Martina: tog du upp det?

Postat av: Martina

Bea - Nej det var fösvunnit när jag upptäckte det var borta.



Erika - Jävligt läcker bild på mig. Baaaaaaaah

2009-10-03 @ 10:08:47
Postat av: erika

Martina: jag tyckte den var pördig! och så har jag tittat tillbaka var du hade kopplet senast. Du måste ha tappat det typ där det var en nerförsbacke och sen en uppförsbacke.



Bea: det blev ingen på bajsformationen men strumpskorna kan jag lägga in.

2009-10-03 @ 10:47:12
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

haha, att vi inte titta i din kamera när vi var där! :) då hade vi kunnat hitta rätt direkt

2009-10-03 @ 12:13:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits