kaka

Här är min nyaste kopp som jag älskar högt. Fin va?

 

Och här bakom moroten, framför ingefärsmarmeladen, ovanför äggen och bredvid gurkan finns en MOROTSKAKA. En sån avancerad kaka har det nog aldrig bakats i detta hem. Det var Erik som gjorde den. Jag smetade på det vita på toppen. Den är vrålgod. Dagens tips: kaffe och kaka. Kan inte slå fel. Fem brödrostar, kanonkul!

 

(Egentligen hade jag velat skriva ett inlägg om att jag hade sprungit Yddingeloppet idag, meeen med en kropp som inte tränat på ett år är ett sådan lopp ganska långt borta. Nästa år! Nästa!)(Detta året ut fokuserar jag mer på kaka)(Kaka med kaffe)


Kommentarer:
Postat av: Helena

Ok,då säger vi det! Nästa år it is! Ska vi skaka hand? Blev nästan lite sugen på multisport när jag var på Ryssberget med broren i helgen, men kanske inte ska ha alltför höga mål!? Klarade både att cykla över stenmur och uppför Grisabacken och hej vad det gick! Kul!Förresten är det inte antingen eller som gäller ju: mera spring= mera kaka och kaffe!

2009-10-26 @ 10:50:51
Postat av: mirijam

Hö hö hö. Jag sprang! OCH åt kaka. Bästa!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits