vantar

Idag var det höst bestämde jag. Set var krasslig igår (idag lite bättre) så det var dags för vantpremiär. Det var ju jäkligt konstigt tyckte han. Tittade förundrat på dem ungefär hela utflykten. Vi skulle till havet. På vägen dit gick vi förbi garnaffären som Tyypiskt nog ska slå igen och som Tyypiskt nog sålde ut sina garner för 20 kr/nystan. Så jag fick ju Tyypiskt nog köpa några stycken. Jaha. Då har jag handlat idag med. Imorgon är det köpförbud på mig. Om jag inte tex av en händelse råkar hamna på tex Ikea för att tex handla nya stearinljus som vi tex har slut på tex.

 

Bonusbilder: jag 6/10-07,08,09


Kommentarer:
Postat av: Helena

Ny glasögon varje år är det alltså? Det trodde jag nog ändå inte.

Iaf redo att joina dig i stickning från och med ...ska bara ner till arbetsförmedlingen först...nu!

2009-10-07 @ 09:33:16
Postat av: erika

nä nollsjuan och nollåttan är samma. Kul, jag ska ge mig på en tröja till tänkte jag!

Postat av: kari

Ja här stickas det med. Vilken garnaffär var det som gjorde slut på sig själv?

2009-10-07 @ 19:30:08
Postat av: erika

det som heter GARN på Davidshallsgatan

2009-10-07 @ 20:22:25
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits