Familjen




Ser ni, ser ni? Billy har tagit steget upp i knäet när Set också är med. Nu blir det trångt. Set får inte plats lika bra som han gjorde där i början. Igårkväll gick jag, Bea och Martina till Nyhavn och ölade. En stor händelse. Det har vi inte gjort på år och dar så det blev nästan lite för bra där ett tag. Fniss overload liksom. Sen fick Bea värsta hickan och fick sluta prata. Set sov hela tiden hemma hos sin ömma fader. Nu ska vi på tur till Falsterbo för att spana in detta och detta. Dvs, hälsa på kusinerna. So long!

Kommentarer:
Postat av: maggan

det ser väldigt mysigt ut, det där! bebis, katt, böcker och dator. fin kombination!

2009-09-19 @ 15:28:34
Postat av: Helena

Nu säger jag till! Knät heter det väl ändå?

2009-09-19 @ 17:25:29
Postat av: erika

haha! Ännu en språklig brist hos mig. Jag säger alltid knäet.

Postat av: erika

och Maggan, icke att förglömma kaffet! :)

2009-09-19 @ 19:04:25
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits