kvar i spenaten

Vi är på Österlen och bygger vedbod. Meningen var att vi skulle åka hem ikväll men eftersom bygget helst ska bli så färdigt som möjligt har vi bestämt oss för att åka tillbaka imorgon på morgonen istället. Just nu bygger Erik och Clary i strålkastarsken. Det blåser mycket och risken för att plankor ska välta är väl överhängande skulle jag säga. Set och jag sitter inne och har det gött. (Jag har dock hjälpt till, iallafall en smula, med tex sågning och bärning). Jallefall har jag ingen sladd till kameran med mig hit och har därför tittat igenom Clarys bilder efter någon att blogga. Hittade en bild på mig och Erik som är tagen för fyra år sen. Asså: Varför såg jag inte DÅ att jag var så snygg som jag var? Kolla vilken kalaspingla jag var! För att inte tala om Erik, fast han är å andra sidan alltid snygg enligt mig. Anyway. Imorgon ska jag blogga en aktuell bild. Nu ska jag fortsätta sticka på tröjan till Set som blir stor som en fingertutt. Han får nog ha den till en docka istället.

 


Kommentarer:
Postat av: maja

erik är ruskigt lik brad pitt!

2009-09-14 @ 15:21:02
Postat av: erika

å jag anjelina då va?! ;)

Postat av: annika(fd bivil)

jag trodde det var en aktuell bild du är väl alltid snygg..

2009-09-14 @ 18:08:53
Postat av: Kristin

Exakt så känner jag också när jag ser gamla bilder. Ibland behöver de inte ens vara så gamla men jag är alltid mycket snyggare då än nu. Eller så får jag bestämma mig för att jag är snygg hela tiden.

2009-09-14 @ 19:03:25
URL: http://volpina.blogg.se/
Postat av: Erik

Hmm Läste nånstans att Brad Pitt e det vanligaste svaret man får om man frågar män om vem de helst skulle vilja se ut som (sant). Så ja får väl nöja mig med de då.. Fast han där Peps Pärson e ju rätt go oxå...

2009-09-14 @ 21:25:58
Postat av: Erika H

Så det är SÅ Erik ser ut bakom sitt skägg! Erik är ju snygg nu med, men måste säg att rakhyveln gör ett hyvens bra jobb. :)

2009-09-15 @ 18:00:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits