Om sömn

Den lilla bebisen som bor här har börjat sova väldigt länge på dagen. Vi brukar stiga upp vid tio han och jag och så klär vi på oss och byter blöja/går på toa. Sen får han äta frukost och så somnar han vid typ elva halv tolv. Då äter jag frukost och sörfar. Så brukar han vakna kanske halv ett och så går vi ut på äventyr hela eftermiddagen. Men nu har han i dagarna tvenne helt plötsligt börjat sova till två halv tre. Vi kommer inte ut på galajs förrän det nästan är kväll.

 

Dagens galajs var att fixa nytt lånekort på bibblan åt mig samt köpa en rundsticka. Eftersom jag också har fått en värdecheck till Åhlens på femtio pix fick Setspett en tröja med en räv på. Den var jättefin. Ska visa den någon gång.

 

Nu har jag lite bäv i kroppen för imorgon ska jag på efterkontroll hos MVC. Dvs gynundersökning. Dvs inte så kul. Tur i oturen är Erik ledig imorgon så vi kan hitta på något kul efteråt. Det jobbigaste är nog att det är kl åtta på morgonen. Sjukt tidigt. Well well cykelställ. Nu vaknade ungen, dags att mata.

 

Ps: Varför skrev jag vips med två p igår? Och varför sa ingen att det var fel? Doh.


Kommentarer:
Postat av: jennie

tycker din blogg är så trevlig såå!

Postat av: erika

tackar tackar och det samma!

2009-09-17 @ 11:44:29
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits