Keps

Idag var det i princip sommar. Jag gick ute med bara klänning och Set fick en keps, fast eftersom han fortfarande är förkyld fick han ha mössa ovanpå. Här ses han öva på Pikminen. Jag håller på att virka en liten sommarmössa till Set men problemet är att jag mer och mer inser min uselhet i virkning. Det blir fult och det är jobbigt. Jag får liksom kramp i tummen. Håller fel då va? Någon som har något bra virktips?

 

Dagens låttips är denna gamla goding som jag inte hört på tusen år. Fasen vad fint det är. Speciellt Michael Jackson. Otippat. Jag har aldrig varit ett Jackson-fan men nu bara älskar jag honom. Wierd. Annars kan ni få min vårplaylist, om ni har spåttan dvs. Vassegoa.

 


Kommentarer:
Postat av: Bea

Jag tror bestämt att du har lite vårkänslor av slaget "vi-åker-rullskridskor-på-Edenryds-skolgård-tills-det-blir-mörkt-med-synkade-hemmainspelade-kassettband-i-varsin-freestyle"?

Postat av: Ida-Sofia

Åh, den tiden var fin!!! Det fanns också en tid då vi spelade en hel del bordtennis på skolgården sena vårkvällar...(drömmer mig tillbaka och känner värme) :)

Bea: hör av mig till dig snart, ska bara diska!

2010-04-13 @ 20:17:28
Postat av: erika

åh ja det var en underbar tid! Vill åka rullor tex ikväll med! Och Ida-Sofia, låter intressant intressant. Tror jag nästan vet vad det handlar om, trots att det inte alls har med mig att göra. ;)

2010-04-13 @ 20:33:34
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Marika

Erika! Spelade inte vi bordtennis på gården?

2010-04-14 @ 13:38:06
Postat av: marika

ps. Set börjar bli stor nu :)

2010-04-14 @ 13:38:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits