Öland

Åka bil med barn är ingen hit, speciellt inte när de bara skriker och är arga. Detta fotot är taget en av de få stunder han sov. Annars var det en guttig helg på Öland, får skriva mer om den någon annan gång. Nu har jag extrem huvudvärk. Detoxar efter helgens brutala kaffebonanza. Det är inte klokt vad tanter i 60-årsåldern drar i sig det svart guldet. Frukostkaffe, förmiddagskaffe, lunchkaffe, eftermiddagskaffe och så kaffe på maten. Jag som är van vid två koppar om dagen. Mitt huvud håller på att ramla av just nu.

 

Har spenderat dagen på vårdcentralen. Set har fått hostmedicin. Det är ingen fara med honom men träffa doktor är väl alltid kul. Imorgon är det dags för mig att träffa huddoktorn som ska testa parfymer på mig. Berättar mer imorgon.

 

Sist men inte minst gratulerar vi Marika på födelsedagen, talyhoo talyhoo och Grattis!


Kommentarer:
Postat av: Clary

Grattis till mormor Berit idag, tisdag.

2010-04-27 @ 14:34:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits