Dagens Erik

 

Alltså jag skojar inte. Han sitter med uppkokat vatten i en gryta under näsan och med en handduk över huvudet. Säger att han har bihåleinflammation. Karlar alltså. You cant live with them, you cant live without them. Eller jo det kan man ju, men tja, det blir väl eventuellt lite roligare om de är med.

 

Jag och Set sov till nio idag. Härliga tider, mörkertiderna. Han vaknar och jag bara: Set, det är natt! Och så somnar han om. LURAD! Sen gick vi ut och kollade på grävskopor i några timmar innan vi nästan frös ihjäl och gick in. Det var denna dagen i ett litet nötskal det. Imorgon har jag bestämt att vi ska gå till biblioteket för om jag ska behöva läsa pekboken om leksaker eller djur en gång till kommer jag långsamt att förtvina av uttråkning.

 

Thats it.


Kommentarer:
Postat av: Malin

INGEN kan bli sjukare än Erik. Han har väl tjatat om sin uteblivna sjukdomsvinst? Har han snott av mig, från då han nästan käkade upp min tröstglass efter att jag brutit armen. Hälsa honom från mig. Säg att han kommer få en fin julklapp av mig, så kanske han piggnar till.

2010-12-08 @ 22:39:15
Postat av: erika

oh nej, jag har förekommit honom och gett sjukdomsvinst nästan varenda dag! Mest för att han tycker att jag är sämst i världen på att ta hand om sjuka, vilket jag nog också är..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits