eh, hrm och oups

Ibland tar jag ganska bra bilder. Ibland gör jag det inte.

 

Jo alltså, för alla som inte läser kommentarerna. Jag letade och letade och svettades i ångestkval över att behöva ringa pelisen igår kväll och anmäla mina försvunna nycklar. Vände upp och ner på ungefär allt. Och så vid halv två när det var dags att gå och lägga oss så reste Erik sig ur soffan, sträckte lite på sig och satte händerna i fickorna och NÄMEN! Var det de här du letade efter? Gah. Jäla karar alltså.


Idag har jag och Set tagit bussen till Höllviken och hälsat på Ida som snart ska åka till Australien i tre år. Det kändes precis som att jag gick på gymnasiet igen. Det var nånting med att sitta i ett föräldrahem på eftermiddagen och käka mackor i dunkelt ljus. Härlische. Tre enorma katter hade de också, samt duplo till Set. Sen åkte vi hem och jag spelade med Maja och Helena. Har varit så oerhört social den senaste veckan! Iallafall, nu sitter jag och surfar bokreor. Jag har hittat böcker på Bokus för 300 pix som jag vill ha, får jag köpa? Det är bara barnböcker. Och jag är urfattig. Buhu. Jag antar att vi kan låna på biblioteket va? Vi lånade fem böcker igår. Söta Set, har börjat uppskatta böcker nu och känner mycket på figurerna vi läser om. Hans favoritdjur är grisen eftersom den låter så roligt när den (jag) grymtar. Annars gillar han pojken i Kaninböckerna mycket. Plus bilden på sig själv i boken vi fick av Erika H från Amerikat när han föddes, en sån man sätter in egna bilder i små fickor liksom. Himla bra bok. Tyvär är ju de flesta bilderna nuförtin digitala så det var klurigt att hitta bra bilder till fickorna. Det fick bli en på Bea, en på Kari, en på mig och en på Erik. Och en på Falsterbo fyr.. Jag har liksom mest bilder på antingen industridetaljer från hamnen eller på onyktra folk på festivaler. Känns inte riktigt rätt att använda dem där.

Well well cykelställ.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits