semester

Vi tog en liten vinterholiday på landet. Skidåkning (medelst bruten stav, för den skarpögde), pussel och OS har stått på agendan. Rena hälsokuren för min förslappade kropp. Skidåkning plus snöskottning har gjort mig lamslagen av trötthet och träningsvärk. Jag antar att jag borde fortsätta att träna nu när jag har börjat, men det är någonting med vinter i stadsmiljö som drar ner en på botten. Jag vill bara ligga i tvsoffan och glo på film och snaska snask. Landsortsvinter är mycket mer inspirerande. Kolla bara så käckt jag poserar.

 

Nä nu går jag och kryper ner bredvid den lilla varma bebisen. Vaknar nån gång i vår eller så. Snark.


Kommentarer:
Postat av: mirijam

Heja heja! Ser RIKTIGT proffsigt ut, du borde ju vara på OS och kämpa med Kalla!

Postat av: Anonym

kalla hade aldrig orkat med en unge på ryggen!!!

2010-02-18 @ 13:59:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits