moderna



Set börjar bli stor och stark. Och morgonpigg. Han vaknade alltså halv åtta idag. Vi försökte med alla knep men till slut fick Erik ge upp och gå upp. Halv åtta! Det är inte ens ljust då! Imorgon är det min tur att gå upp. Jag bävar redan. En stor eloge till alla ensamstående föräldrar med ungar som vaknar tidigt, hatten av för er.

Dagens utflyktsmål var Moderna Museet. Vägen dit var iskall och jävlig. Museet var litet, trångt, varmt och hade extremt dålig luft. Jag var nog på fel humör för konst men jag tyckte allt var lite fult och meningslöst. Så är jag väl ingen konstkännare heller direkt. Jag hade nog förväntat mig lite mer av stället bara. Caféet hade kunnat vara större, likaså shopen. Menmen, det kanske är trevligare sen när det inte är så himla mycket folk där. Dagens kap blev iallafall en ny affisch till sovrummet. Den ser ut såhär och är en inspirationsbild till Set:


Kommentarer:
Postat av: Martina

Hahaha ska han jaga bilar med "Manlove rules ok" på när han blir stor?

2010-01-06 @ 09:17:21
Postat av: erika

haha exakt!

Postat av: Helena

Där var jag igår! Blev du inte inspirerad av Hells Angels-tavlan? Eller folk som hade sex med makrill? Mest suspekt. Jag gillade iaf den gula hallen. Där talar vi inspiration!

2010-01-06 @ 19:30:33
Postat av: erika

Hells Angels-tavlan var lätt bäst, det är Eriks kompis pappa som har målat den. Makrillsexet var mest lite töntigt. Gula hallen var vi aldrig i, åkte direkt opp till konsten.

2010-01-06 @ 19:54:26
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits