söndagspromenad




Imorgon är det februari. Det betyder att imorgon börjar både min födelsedagsmånad OCH födelsedagsvecka. Det firade vi idag med att ta en promenad till Willys. Vi gick förbi huset som går under avdelningen "platser där jag aldrig vill bo" (bild 1), Folkets park (bild 2), Istappar som hade börjat smälta (bild 3) samt Glädjeyra (bild 4). Glädjeyra blev det även hemma när vi firade med varsin semla. Vad som inte var speciellt glädjeyrt var filmen Precious. Ännu en film i avdelningen "filmer jag nästan inte klarar efter att jag fick barn". Men bra var den.

En helt annan sak. Set är sketatorr bakom sina öron. Nästan så det har börjat blöda på ett ställe. Det är liksom  bara en massa hårt fnas som sitter fast. Vilken salva är bäst? Räcker det med spensalvan (Helosan)(nasty att det står spensalva på den) som vi har hemma eller ska vi köpa någon annan?

Kommentarer:
Postat av: Erika H

Måste ju se den där filmen. Det får bli söndagsfilmen för min del... Tack för tipset!

2010-02-01 @ 00:23:56
Postat av: sara

http://www.ekohygien.se/organicsoothingsalvekortdatum-p-356.html?cPath=83_61



tips!

2010-02-01 @ 01:43:00
Postat av: Lilian

Så ung och redan "torr bakom öronen"...hehehe.

Nåväl, krämen Miniderm finns på apoteket och funkar på diverse fnas.

2010-02-01 @ 11:34:20
Postat av: mirijam

Annars är ju Bepanthen en bäbissalva som även är känd i tatuerarkretsar för sin smörjande helande egenskaper.



Även super på ens egna torra fnastassar tex.

2010-02-01 @ 16:51:41
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: Malin (Eriks syrra)

Repair från Apoteket får min röst

2010-02-01 @ 22:00:54
Postat av: jennie

i love inityol

2010-02-03 @ 09:06:59
URL: http://salmiakatfolket.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits