Önskelista -10

 

Vi tog en promenad till området kring centralen. Meningen var att vi skulle gå till havet men så svängde vi av vid Orkanen och tog en tur på Sopstationen istället. Letade efter en lampskärm men kom ut med en tårtbricka. Lägligt med tanke på en förestående födelsedag. Jag funderar ibland på vad jag önskar mig. Ena dagen tänker jag att jag önskar mig en cykelbarnstol, andra dagen tänker jag att hallå det är ju en present till Set och inte till mig! Tredje dagen tänker jag att Jamen annars måste jag ju ändå köpa en så då kan jag lika gärna önska mig det. Och så går det runt. Andra saker jag önskar mig är:

Tv-kanna

Pall med fårskinn

Fårskinn överlag

Alpackagarn i fina färger

Bidrag till träningskort på Friskis

Presentkort överlag. Gärna Åhléns.

Nya Ajvideboken

Bra böcker överlag.

Sen kommer jag inte på mer just nu. Kanske en resa eller ett hus eller ett jobb eller en kattunge eller en bil eller en bebis eller en fin mjuk kofta.

Kommentarer:
Postat av: Helena

Jag ser nästan "jobbet"!!! Slog mig just hur nära jag får till sopstationen i så fall. Kanske inte bra!?

2010-01-19 @ 13:32:16
Postat av: Lilian

Är det sant!?! Ja det är det väl, men vilken lycka...ny bok från Ajvide! Längtar, längtar!

2010-01-19 @ 17:16:28
Postat av: kari

hehe, jag hade inte kollat in länkarna innan. Kul!

2010-02-01 @ 18:35:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits