xx

Hur man förvaras när man är 6 månader och de vuxna tappar upp vatten i badkaret.

 

Vi tog en promme i eftermiddags - runt, upp och bort. Klockan fem kom vi till Mobilia och där insåg jag att jag inte ätit mer än frukost vid tiotiden i morse. Jag har sällan varit så nära att svimma. Benen var som spagetti och det nästan flimrade framför ögonen. Eftersom vi ändå skulle handla middagsmat tog vi en tur på Ica Malmborgs och köpte en god ost samt, och här kommer det fräsiga, smörgåsrån. Jag åt halva osten samt minst tio rån där på stående fot. Så är det ju så att alla bebisar äter smörgåsrån jämt och ständigt, det är ju sen gammalt. Set ska minsann också få chansen att prova, tänkte vi, och så bjöd vi honom på några smulor. Kändes väldigt modernt. Det enda som skulle kunna slå rån hade varit majskrokar, men jag tycker ändå att det är för dyrt för så lite innehåll - det gör jag. Rån var perfa. Sen köpte jag en ny klänning (woho!) i en storlek större än jag brukar ha (buhu) och så gick vi hem. Efter andra semlan på lika många dagar gick jag, Martina och Juhlia på konsert med The Xx på Debaser. Jag vet inte men jag hade nog tänkt mig att de skulle vara lite mer rutinerade. De kändes så.. så.. unga. (Ja, jag fyller snart 28 och ja, jag har insett att jag inte är 22 längre). Men det var gött att gå på lokal och ta en bir, det var det.

 

Livet alltså. Rätt härligt ändå.


Kommentarer:
Postat av: Jennie

Vad härlig & glad du är Erika!

Postat av: erika

haha, boy vad jag INTE var glad där på mobilia med spagettibenen. Dock. :S

2010-01-22 @ 09:55:15
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Bea

Vad jag inte förstår är att du har haft snart 28 år på dig att få till en rutin på det där med mat, för att undvika spagettibenen, ändå händer samma sak gång på gång. Hur svårt kan det va??! :)

2010-01-22 @ 16:32:27
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: erika

alltså, 28 är inte alls lång tid. Snart 30 är lång tid så jag antar att du aldrig blir darrig. 28=inte långt.

2010-01-22 @ 19:27:06
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Bea

Nä, eftersom jag lärde mig det där redan som litet barn så har det aldrig varit ett problem för mig nej... 28 ÄR långt!

2010-01-22 @ 21:48:50
URL: http://beaware.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits