Even more filmtajm

Fatta att jag har gått igång på det här med film. Eftersom ni aldrig önskar någonting så får jag hitta på teman själv. Här är mitt senaste alster, den handlar om hur lägenheten har förändrats under åren jag har bott i den. Dumma och bra saker som har utspelats och så vidare. Se och njut. För nytillkomna läsare: ja, jag vet. Vi är familjen skrotnisse. Kan liksom inte hjälpa att jag blev ihop med en motorentusiast och att jag själv hatar att städa. Ikväll är det popquiz i Folkets park men först: Ikea!


Kommentarer:
Postat av: Artemis

Här var det mycket motorcyklar... Och härliga katter! =)

Jättefin bildspel du gjorde! Jag skulle också vilja göra såna, vilket program avnände du?

Postat av: sus

små katter, stora tatuerade grabbar som övar sin finmotorik!..är det pärlplattor?

2010-08-03 @ 09:54:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits