Om att sluta blogga om barn

Alla kändisbloggar lägger ner när deras barn fyllt ett år. Och det är väl snällt mot barnen. Och mot läsarna? Jag tror att min blogg var snäppet roligare förr, before barn så att säga. Så jag funderar på om Set ska uteslutas från bloggen from now on. Men sen tänker jag lite till och inser att nä, det GÅR inte att inte blogga om honom eftersom han gör så roliga saker jämt. Tex att stoppa in bubbelvinskorkar i munnen så att de fastnar utan att föräldrarna märker det. Helt plötsligt hör man ett litet kvidande och då är det Set som inte kommer loss. Så äsch, jag är ju inte ens känd liksom. Skulle Set bry sig om att han finns på X antal förnedrande bilder på nätet om en sisådär tio år eller så? Neeeeeeeee. Erhm.


Kommentarer:
Postat av: isabelle

hur fastnar man i en kork? det är nog bara en skill som ettåringar kan bemästra... :) jag är dubbelmoraltanten (kanske) för jag älskar att läsa bebis/barn-bloggar, iaf vissa, men skulle aldrig skriva öppet och publicera massa bilder på vår säl. kommer ju säkerligen göra andra grejer som hon blir tokig på och tjurig över om några år, så det jämnar väl ut sig!

Postat av: isabelle

och förresten fattar jag inte varför det är mer ok att blogga när de är små bebisar men inte sen. konstig bebissyn, typ inte riktigt människa innan ettårsdagen eller? ok nu ska jag sluta spamma och börja rapa ungen istället :)

2010-07-22 @ 13:11:40
URL: http://isabelle.svartvit.com/blog

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits