amennn

Jamen åh så tråkig jag är. Förra inlägget var ju dödstråkigt. För några år sedan var jag liksom rolig hela tiden men nu, jag vet inte, jag tror jag är för trött. Det blir liksom bara lite upprabblande om vad vi har gjort. Gah. Så då kör vi väl lite fotoskola istället. Här på bilderna ser vi mig stå vid föräldrarnas hus i Edenryd. Jag dricker kaffe. På första bilden ser vi hur jag ser ut i verkligheten. Ful och slafsig med dålig hållning. Men på bild två, mina vänner, kommer det fina i kråksången. Man kan TRIXA. Spana in Hollywoodposerandet. Ryggen före och så kika fram lite käckt med ett smajl i fejset. Prova själva, funkar varje gång! Adjö då.


Kommentarer:
Postat av: Marika

HAhahhaha! Du ÄR Rolig!

2010-06-09 @ 07:54:39
Postat av: mirijam

Hohoho, jag älskar före-bilden, som att du på allvara bara "ja det här är min hållning. Så här står jag alltid".

Postat av: Kristin

Ja jag har alltid tänkt att du är sådär som en krokig gammal tant, Erika! Nu lyckades du verkligen fånga det ;)

2010-06-09 @ 20:49:09
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits